Monday, April 26, 2010

since i'm so decisive and all.

Well, here's the good news. I finally decided on my tattoo! :) Here's a picture of the rough outline thingy. I still don't know where I want it.Options are; down my left forearm, as a band around my ankle, on my back, just above my hipbone. Thoughts?
*
Um, okay. Amelia dared me to blog in BM, so I'm gonna do it. Just a little bit.
*
Hari ini bukannya suatu cerita dongeng. Saya amat letih, and kepala saya berasa seakan-akan meletup. Dahlah saya ada banyak stres dan pelbagai projek untuk disiapkan, terutamanya Isu Dunia.
Kerana saya memblog dalam Bahasa Melayu, saya boleh mendeklamasikan perasaan saya tentang seorang lelaki yang berasal dari negara yang berdekatan dengan India. Dua minggu lepas, dia telah memberitahu saya bahawa dia amat sukakan saya. Tetapi, malangnya, saya tidak sukakan dia seperti dia mahu.
Sekarang, keadaan amat kekok antara saya dengan dia.
*
Okay, I have a headache, that's about all I can manage.
Don't forget to come online and tell me what you think of my tattoo!

No comments: