Tuesday, May 26, 2009

...me despido de ti

Porque no supiste entender a mi corazón,
Lo que había en él,
Porque no tuviste el valor,
De ver quién soy.
Because you did not know how to understand my heart,
What was there in it,
Because you didn't have the courage,
To see who I am.
Porque no escuchas,
Lo que está tan cerca de ti,
Sólo el ruido de afuera,
Y yo, que estoy a un lado,
Desaparezco para ti.
Because you don't listen,
To what is so close to you,
Just the noise from outside,
And I, who is on the side,
Disappear for you.
No voy a llorar y decir,
Que no merezco esto porque,
Es probable que lo merezco,
Pero no lo quiero, por eso...
I am not going to cry and say,
That I do not deserve this because,
It's probable that I do deserve it,
But I do not want it, that's why...
Me voy, qué lástima pero adiós,
Me despido de ti y,
Me voy, qué lástima pero adiós,
Me despido de ti.
I leave, what a shame but goodbye,
I bid my farewell andI leave,
What a shame but goodbye,
I bid my farewell to you.
Porque sé que me espera algo mejor,
Alguien que sepa darme amor,
De ese que endulza la sal,
Y hace que salga el sol.
Because I know that something better waits for me,
Someone who knows how to give me love,
The kind that sweetens salt,
And makes the sun come out.
Yo que pensé, nunca me iría de ti,
Que es amor del bueno, de toda la vida
Pero hoy entendí que no es,
Suficiente para los dos.
Me who thought, I would never leave you,
That it was real love, lifelong love,
But today I understood that it isn't,
Enough for the two of us.
No voy a llorar y decir,
Que no merezco esto porque,
Es probable que lo merezco,
Pero no lo quiero, por eso...
I am not going to cry and say,
That I do not deserve this because,
It's probable that I do deserve it,
But I do not want it, that's why...
I want to get "Me despido de ti" tattooed on my foot. Thoughts?

No comments: